Nuo kada pradėti skaityti vaikams? Kodėl svarbu skaityti daug anksčiau, nei atrodo, jog vaikai ima klausyti? Kokia yra ankstyvojo skaitymo svarba? O jei skaityti, tai ką ir kaip? Ir ką daryti, jei vaikai visai nesidomi knygomis?
Atsakymai į šiuos ir dar daug daugiau klausimų pokalbyje su neuroedukatore, studijos „Kalbančios šeimos” vadove Žydre Dargužyte-Černiauske.
Žydrę sutikti galite ir jos seminare „Patyriminis vaikų emocijų pažinimo lavinimas“, kurį gausite dovanų, įsigiję seminarų rinkinį „Rinkinys #5 || Vaikų emocijos + Tėvų emocijos + Patyriminis emocijų pažinimo lavinimas“.
Taip pat klausykite:
024: Ar aš traumuoju savo vaikus? Pokalbis su Julium Tilviku.
023: Ypatingas tėvo ir sūnaus ryšys, bei ką daryti, kai jo nėra. Pokalbis su Antanu Grižu.
022: Mamos ir dukros. Kaip keičiasi santykis dukrai tapus mama. Pokalbis su Sigita Valevičiene.
015: Priimti vaikų emocijas – tai priimti pačius vaikus. Pokalbis su Aušra Rupeika.
008: Kalba, pasiekianti vaikus. Pokalbis su Igoriu Vasiliausku